Sebuah Kisah Sederhana, Sedetik Momen Bermakna
Minggu ni budak cuti mid sem. 2 tahun ni belakangan ni takwim Politeknik & Kolej Komuniti akan sama cuti dengan KPM. Oklah jugak macam ni, senang nak arran…
Hujung minggu yang panjang plus cuti sekolah. Bukan selalu dapat bangun lambat di hujung minggu. Hujung minggu terakhir di bulan Ogos dapat jugak merasa bangun…
Sekarang ni macam tu lah. 24 jam macam tak cukup dalam sehari! Macam tak banyak benda dapat setel dalam sehari. Tak mungkin pulak banyak KPI sebab macam rutin …
1 lagi update yang saya baru tau, rupanya Mama Tisya pun dah pencen!! Dia ambik option bersara pilihan rupanya. Itulah lama sangat tak blogwalking kan sejak J…
2-3 minggu ni dihantui email dari Google ni, mintak direnew certificationnya. Hari tu lepas baca email terus je register for exam tapi tak jugak ambik examnya.…
Awal pagi tadi masa keluar rumah untuk hantar abang dan kakak ke sekolah jerebu lain macam. Macam ada chance nak mencanak naik sampai 200 ni, monolog saya dala…
Resepi Simple