Jadual Tarikh Gaji Penjawat Awam Tahun 2025



Baru bulan 10, dah ada tarikh gaji untuk tahun 2025 dah. Cepatnya masa berlalu. Simpan sini dulu untuk rujukan tahun depan.

Insya Allah umur panjang tahun depan, ada rezeki selang sebulan kita raya. Bulan 1 raya cina, bulan 3 hari raya, bulan 6 hari gawai. Belum lagi bajet untuk budak masuk sekolah. So kena bijaklah merancang bajet dari awal.

All the best semua!!

 

5 Comments

Penafian:

Setiap maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah pengalaman peribadi penulis ♥ KakmimDotCom ♥

Oleh itu, setiap komen yang tersiar di ♥ KakmimDotCom ♥ adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis komen itu sendiri malah tidak mewakili pandangan penulis blog. Penulis blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlakunya sebarang permasalahan yang timbul yang berkait dengan komen tersebut.

Penulis blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.

Sekiranya ada persoalan dan masalah, bolehlah terus email di kakmimdotcom@gmail.com. Selamat membaca!

  1. awal kak Mim tepek jadual gaji tahun depan...hihihi..
    iye, seram mikirkan tahun depan, duit yang disimpan2 pun..ada jugak dikorek...semoga dipermudahkan segala urusan nanti..aamin

    ReplyDelete
  2. Seronok nyer keje government.. tarikh dpt gaji pun dah fix hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita yg keje swasta ni hurmmmm... Kdg2 gaji lewat 10 hari pun ada.. ada sekali tu acc cuti sakit ...

      Delete
  3. Mun kmk org dolok nang fixed gaji 23hb setiap bulan. Kmk pernah jaga bahagian HR payroll, nang akan engkah sign DND (Do Not Disturb) masa payroll lock sbb kena fokus check data gaji, elaun baru activate / deactivate & OT supaya sik da tertinggal / terlebih bayar. Stress jaga gaji org sbb mun salah key in / tertinggal key in elaun, esoknya ada org datang 'serang' ofis HR 😅 Padahal boleh jak cakap bagus2 lekak ya kmk org akan polah ad-hoc payment then reflect dalam payslip next month or backdate amount ya dalam next payroll. Tapi jarang2 la berlaku benda ya especially lekak system dah banyak automation.

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form