Batik Rasmi Ofis


Officially baju batik rasmi ofis untuk tahun 2024. Warna asal magenta tapi tetiba tak cukup meter pulak untuk semua staf, nasib baiklah ada kaler purple ni.

Sukuan 2 lagi dah dapat kainnya, tapi baru buatnya bulan lepas. Kali terakhir saya tempah baju dengan tailor pada tahun 2019. Itu pun sebab kain sedondon masa kahwin adik ipar. Lepas tu memang beli RTW je la online. Saya prefer baju RTW sebab lagi murah daripada tempah customised dengan tailor.

Contoh eh macam kain batik design pua kumbu Sarawak ni, semeter RM25. So 4 meter dah RM100. Hantar tailor, cas upah dah RM220. Huhu. Tutup mata sajalah buat online payment. 

Beginilah bila dah jadi. Alhamdulillah tailor buat semua yang saya nak. Pakai pun nice je kat badan sebab memang dah customised kan? 

Gambar dari tailor. Yeay puas hati. Tak ingat dah ongkosnya besau. Hahaha.







 

2 Comments

Penafian:

Setiap maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah pengalaman peribadi penulis ♥ KakmimDotCom ♥

Oleh itu, setiap komen yang tersiar di ♥ KakmimDotCom ♥ adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis komen itu sendiri malah tidak mewakili pandangan penulis blog. Penulis blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlakunya sebarang permasalahan yang timbul yang berkait dengan komen tersebut.

Penulis blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.

Sekiranya ada persoalan dan masalah, bolehlah terus email di kakmimdotcom@gmail.com. Selamat membaca!

  1. cantik bajunya bila siap. batik sek sy thn ni plak kaler merah terang. tiap2 thn pengetua paksa buat kemeja batik baharu. adoiii!

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form