Bengkel Celik IT: Microsoft 365

Penutup untuk bulan Ogos, menjadi tenaga pengajar untuk Jabatan Mufti. Alhamdulillah, apa yang tau kita kongsikan bersama. 


Aplikasi Microsoft 365 ni sebenarnya lebih kurang je dengan aplikasi Google. Cumanya ramai yang tak berapa familiar sebab dah terlalu diGooglekan. Bila kerajaan dah bagi akaun untuk MS 365 ni, haruslah ambil tau dan guna semua apps yang ada dalam pakej. Sebab itulah Jabatan Mufti nak menggali lebih dalam mengenai apps ini.

Setelah selesai bengkel, macam biasa kita collect maklum balas peserta menguunakan Padlet. Sporting semuanya peserta dari Jabatan Mufti. Ustaz ustazah semuanya celik IT.

It's a wrap. Sesi bergambar masa kursus memang wajib sebagai tanda kenang-kenangan. Yang penting untuk lampiran report. Haha!

Gambar skema ada, gambar freestyle pun kena ada.

Timbalan Mufti Negeri Sarawak. Besar dan tinggi orangnya. Tiada sesiapa yang dapat menandingi ketinggian Ustaz. Terima kasih Ustaz. Aura pemimpin tu memang terserlah di sebalik kesasaan beliau.

Selain plak ada beg souvenir jugak. Dalam beg souvenir ada 3 buku ni. Sesuai sangat. Dapat juga top up koleksi buku-buku berkaitan agama. Tahniah ya Jabatan Mufti. Terima kasih juga jemput kami untuk berkongsi ilmu.

 

4 Comments

Penafian:

Setiap maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah pengalaman peribadi penulis ♥ KakmimDotCom ♥

Oleh itu, setiap komen yang tersiar di ♥ KakmimDotCom ♥ adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis komen itu sendiri malah tidak mewakili pandangan penulis blog. Penulis blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlakunya sebarang permasalahan yang timbul yang berkait dengan komen tersebut.

Penulis blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.

Sekiranya ada persoalan dan masalah, bolehlah terus email di kakmimdotcom@gmail.com. Selamat membaca!

  1. Bagus juga bengkel ni ya. Kadang banyak juga yang saya tak celik lagi pasal system/apps ni.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...berkongsi ilmu, dpt la buku2 ilmu.....

    ReplyDelete
  3. Bengkel macma ni bagus ye...dapat share banyak ilmu..

    ReplyDelete
  4. Waah betul tinggi besar badannya yaa. Terlihat jelas perbedaan saat foto bertiga itu 😄

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form